Известие

Collapse
No announcement yet.

запалване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • запалване

    /Колеги колата ми прави проблем като я паля проблема е следния: вакрвам ключа... въртя и почва да стърже едно гадно....и след няколко секунди си запалва.....
    аз си мисля че е от тпс сенора(датчик) до дриоселовата клапа
    Alfa Romeo 155 просто не е автомобил за "средностатистическия" шофьор, а за спортно амбицирани "шпорачи" и маниаци на италианската марка. АЛФА РОМЕО 155 Silverstone

  • #2
    стартера в какво састоияние е колега
    155 осем хиляди клапана 16 вериги
    0884650778 токи4а

    http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

    Comment


    • #3
      Стартер
      АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
      FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

      Comment


      • #4
        еми каря на ел-конт...и ми казаха че стратера е добре нищу му няма...гледаха го и други майстори ..... и казаха че е от този сензор възможно ли е ?...едно приятелче имаше същия проблем но е със 156...и смени този сензор..... и колата сеоправи(неговият сензор върви комплект с дриоселовата клапа) а на мен ми е отделно
        Alfa Romeo 155 просто не е автомобил за "средностатистическия" шофьор, а за спортно амбицирани "шпорачи" и маниаци на италианската марка. АЛФА РОМЕО 155 Silverstone

        Comment


        • #5
          При мене го има същото стържене,оня ден съвдем случайно слушам същото палене като мооето и си викам -бре тва все едно моята кола-обръщам се-1.7ТС -има нещо гнило в паленето ни!
          155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
          Powered by ...
          sigpic

          Comment


          • #6
            Абе и при мен е интересен звука.
            Има разлика когато е студена и загряла.
            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

            Comment


            • #7
              Колеги аз съм присъединил се алфист от близо два месеца. Колата ми е Алфа Ромео 155 1.8 ТS 16V 1997 г. Една от изненадите, с които се запознах след притежатието ми първо на немски, а после и френски автомобил, е същият посочен звук. При внимателно вслушване останах с впечатлението, че източникът са ел. моторчетата на клапите на климатроника, респ. термотроника. При загрят автомобил звукът изчезва, но студен ли е силата му е право пропорционална на студенината. Мисля, че това не е проблем стига да не влияе на управлението на клапите, да не говорим за рециркулацията, която може да доведе до съвършенно неприятни проблеми със запотяване на стъклата. Здраве и успехи на всички колеги фенове на Алфа!

              Comment


              • #8
                Спечифичения звук е почти при всички 155.... ...не му се коркайте ...идва от стартера ....нищо страшно
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #9
                  Колеги, интересното е, че звукъкът (стърженето), който се чува при запалване (стартиране) на двигателя продължава и известно време в режим на работа. Стържене от стартера в това положение е невъзможно, най-малкото много бързо ще дефектира. Моето скромно мнение е, че е нещо от клапите в таблото, защото много отчетливо се чува в купето.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от bagent
                    Колеги, интересното е, че звукъкът (стърженето), който се чува при запалване (стартиране) на двигателя продължава и известно време в режим на работа. Стържене от стартера в това положение е невъзможно, най-малкото много бързо ще дефектира. Моето скромно мнение е, че е нещо от клапите в таблото, защото много отчетливо се чува в купето.
                    Грешно си се насочил, колега Послушай съветите за стартера, няма да сбъркаш
                    Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
                    Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
                    Thank you, VFTI, thank you!

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от bagent
                      Колеги, интересното е, че звукъкът (стърженето), който се чува при запалване (стартиране) на двигателя продължава и известно време в режим на работа. Стържене от стартера в това положение е невъзможно, най-малкото много бързо ще дефектира. Моето скромно мнение е, че е нещо от клапите в таблото, защото много отчетливо се чува в купето.
                      ...Ако продължава при запален мотор ....явно не връща бендикса ...не е добре!...да го погледне някой майстор...и оправи...клапите нямат нищо общо със стартирането на мотора
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • #12
                        Колеги, явно говорим за различен звук (стържене). За да се появат опасните звуци от бендикса на стартера (образно казано, той трябва да бъде изхвърлен и да задере по "гребена" на маховика) е необходимо да се завърти ключа до крайно положение-на стартер. При мен се появава неприятния звук още при положение "контакт" на ключа, без въобще да е подадено напрежение до стартера. Въпреки, че хипотезите са различни, благодаря за изказаните мнения!

                        Comment


                        • #13
                          ...да, ама не!!...това е савсем друго ....я виж автора как си е формулирал въпроса ......май от там идва объркването
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment

                          Working...
                          X